oktober 4, 2024
1525R-80377

Vidste du, at du kan spare penge på at outsource din kontorservice og telefonservice? Du betaler kun for de services, du bruger, og har masser af fordele. Dem har vi set på her.

Telefonpasning og kontorservice

Ved at outsource kontorservice og pasning af telefon kan du få passet din telefon og opgaver – også når der er ekstra travlt. Du har nemlig et team af personale at trække på i stedet for selv at skulle hyre eventuelt ekstra personale. Når der er tale om pasning af telefon, kan du få beskeder sendt på enten e-mail eller SMS – eller begge. Og et effektivt bureau som for eksempel Topcall klarer alle former for telefonpasning.

Styring af tid

Som en del af beskedservice kan du også få kalenderstyring og tidsbestilling. Det kan være for virksomheder, der booker møder, aftaler eller klienter ind. Du kan få disse aftaler direkte i din kalender. Dette kan være særligt interessant for frisører, håndværkere, læger etc. Ved at du ikke skal tage dig af booking, får du dermed tid til flere kunder og dermed en højere indtjening.

Ved outsourcing slipper du af med bekymringer så som frokost, sygdom, barsel, orlov etc. Du skal heller ikke optræne medarbejdere eller købe og vedligeholde udstyr. Det vil give dig mere tid til at passe dine øvrige opgaver og skabe mere omsætning til virksomheden.

Kontoropgaver

Outsourcing af kontoropgaver så som bogføring gør også, at du kan regne med, at kontorservicebureauets medarbejdere er opdaterede indenfor skiftende lovgivninger indenfor bogføring, skat etc. Du overdrager alle dine bilag og får det indtastet i dit ønskede bogføringsprogram klar til at indberette skat, moms etc.

Ofte er det også muligt at få en medarbejder ud i virksomheden for at tage sig af disse opgaver ugentligt, månedligt – eller hvad der nu er brug for. Der kan også være tale om fakturering af kunder, indberetning af løn og så videre.

Kontorservice og beskedservice kan tilrettes din virksomheds behov. Så er du klar til det næste skridt? Det kunne være, du skulle outsource pasningen af din webshops livechat for eksempel. Se mere om den mulighed her: https://www.topcall.dk/live-chat/